انتخاب درست تونر آرایشی
انتخاب درست تونر آرایشی
نوشته شده توسط آرش قهرمانی در ساعت 16:21

احتمالاً حداقل یک‌بار در طول زندگی این سؤال را از خود پرسیده‌اید که تونر پوست چیست، چه کاری انجام می‌دهد و چرا به آن نیاز دارید؟ شاید حتی یک تونر پوست صورت خریده‌اید تا در روتین مراقبت پوستی خود از آن استفاده کنید، اما مطمئن نیستید که چگونه باید از آن استفاده کنید. برای بسیاری استفاده از تونر صورت کمی رازآلود و ناشناخته است. ممکن است بارها در مورد اینکه دیگران از تونر پوستی استفاده می‌کنند، شنیده باشید، اما هیچ ایده‌ای در مورد اینکه چه تأثیری روی پوست می‌گذارد، ندارید. تونر معمولاً برای پاک کردن آرایش از روی پوست صورت استفاده می‌شود و جزو محصولات مراقبت پوستی است.

 

نکته جالب در مورد تونرهای پوستی این است که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان محصولات آماده‌سازی پوست استفاده کنید. به‌عنوان مثال، فرض کنید که می‌خواهید پس از چند ساعت مواد آرایشی خود را با استفاده از تونر پاک کنید پوستتان تحت تاثیر بعضی از مواد مضر آرایشی، خشک یا حساس نمی‌شود. همچنین، قبل از انجام آرایش هم می‌توانید از تونر استفاده کنید تا پوست صورت برای روتین آرایشی، مرطوب و آماده شود.

در ادامه مطلب قصد داریم یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین تونر های بازار معرفی کنیم و لازم به ذکر است برای خرید انلاین میتوانید از سایت مای سفورا خرید انلاین خود را انجام دهید .

تونر تی تری بادی شاپ 400 میل :

این تونر خاصیت آبرسان , محو کننده لکه های تیره , کاهش منافذ سطح پوست , کنترل چربی پوست , anti aging , مرطوب کننده و غیر آکنه زا , دارای نتایج آزمایشات بالینی , دارای ترکیبات مفید گیاهی , تست شده توسط متخصص پوست , بهبود رنگ پوست , شاداب کننده پوست , دارای رایحه آرامش بخش , ترمیم پوست ,  تست آلرژی را دارد .

 

 

 


و از سایر قابلیت های این تونر می توان بهموارد زیر اشاره نمود :

 

تونر تی تری بادی شاپ 400 میل به لایه های زیرین پوست نفوذ میکنه و کاملا خاصیت پاککنندگی آلودگی های سطحی رو داره و تا منافذپوست باز بشن و پوستی شفاف تر و تمیز تر داشته باشید . در این محصول از روغن درخت چای و یک پودر فرموله شده توسط کمپانی بادی شاپ (Shake-to-activate) استفاده شده که باید قبل از مصرف به خوبی محصول تکون داده بشه تا مواد با هم ترکیب بشن و معجزه ی این تونر رو دید .
با استفاده از این محصول علاوه بر پاک سازی و حس طراوت و تازگی ، جوش های صورت هم از بین رفته پوست براقیت و تمیزی قابل توجه ای پیدا میکنه . از تونر تی تری بادی شاپ 400 میل بعد از شستشوی صورت استفاده کنید تا هر چیزی از آرایش و آلودگی روی پوستتون مونده کاملا پاک بشه و منافذ پوستتون باز و تمیز بشن . پودر مخصوص موجود در این محصول (Shake-to-activate) باعث میشه برق صورت کمتر بشه و چربیه روی پوست صورت تنظیم بشه .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خرید انلاین تونر مای سفورا,