معرفی بهترین کرم دور چشم
معرفی بهترین کرم دور چشم
نوشته شده توسط آرش قهرمانی در ساعت 17:10

پوست اطراف چشم، نه تنها نازک‌ترین قسمت پوست صورت بلکه نازک‌ترین قسمت پوست بدن است زیرا هیچ چربی محافظی زیر آن وجود ندارد و همزمان با حرکات صورت، مدام نیز در حال حرکت است. از طرف دیگر اشعه مضر خورشید نیز مدام به این قسمت از پوست آسیب می‌زند. در نتیجه همه این مسائل، پوست ظریف اطراف چشم چروکیده، تیره و کدر و گاه پف‌آلود می‌شود. ولی را حل چیست ؟یکی از موثرترین راهکارها استفاده از کرم دور چشم است. کرم دور چشم چیست؟ محصولی برای مراقبت از پوست ظریف اطراف چشم که قابلیت کاهش چین و چروک، تیرگی و پف را دارد.

 

در پوست کل صورت، نازک‌ترین قسمت، پوست اطراف چشم است. به همین دلیل آسیب‌پذیرتر بوده و در برابر عواملی همچون اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، زودتر تحت تاثیر قرار می‌گیرد. حرکت مداوم ناشی از پلک زدن و حالات صورت منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی می‌شود. در اطراف چشم سبوم کمتری وجود دارد. سبوم به پوست کمک می‌کنند تا به طور طبیعی چربی داشته باشد. پس چربی در پوست اطراف چشم خیلی کم است.

به منظور رفع این مشکلات می‌توان از کرم دور چشم استفاده کرد که به طور خاص برای پوست ظریف اطراف چشم فرموله می‌شود. کرم دور چشم قدرت مرطوب کنندگی دارد و خشکی پوست اطراف چشم را از بین می‌برد. در این کرم از ترکیباتی استفاده می‌شود که ضد پف، چروک و تیرگی هستند. اگر به طور منظم از کرم دور چشم استفاده کنید، آثار پیری در چهره شما کمتر به چشم می‌آید.

 

کرم دور چشم ادونس استی لادر :

در این قسمت می خواهیم یکی از محبوب ترین کرم های دور چشم بازار رو معرفی کنیم :

کرم دور چشم ادونس استی لادر به طور قابل توجهی پف، خطوط و خشکی را کاهش می دهد و در عین حال ظاهر حلقه های تیره دور چشم را در کمتر از سه هفته روشن می کند و طراوت جدیدی می بخشد . این فرمول با بافتی سبک که به سرعت جذب می‌شود و پوست را نرم و ابریشمی می‌کند، فواید قابل مشاهده جامعی را ارائه می‌کند و چشم‌های آبرسانی شده، روشن‌تر و احیا شده را نشان می‌دهد. با رفع پف، خطوط و خشکی چشم، پیری چشم را کاهش می‌دهد، در حالی که کرم دور چشم ادونس استی لادر سیاهی دور چشم را در کمتر از سه هفته روشن می‌کند و تا 24 ساعت آبرسانی می‌کند (به لطف تقویت‌کننده هیدراتاسیون قوی با اسید هیالورونیک). با هشت ساعت قدرت آنتی اکسیدانی - بخشی از فناوری دفاع ضد آلودگی چند عملکردی آن - در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند و شامل ChronoluxCB™ انحصاری است که از روند طبیعی ترمیم پوست برای چشم هایی که جوان تر، تجدید شده و شارژ شده به نظر می رسند، پشتیبانی می کند. 

 

 

 

از مزایای این کرم دور چشم می توانیم موارد زیر را مطرح کنیم :

خاصیت آبرسانی , محو کننده تیرگی دور چشم , از بین برنده خطوط پوست زیر چشم , خاصیت جوان سازی , anti aging , مرطوب کننده , محافظت از پوست در برابر آلودگی ها , بهبود رنگ پوست , کاهش پف زیر چشم , درخشان کننده دور چشم , احیا پوست دور چشم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: